הותר לפרסום: הלוחם שנהרג סמוך לשבי שומרון – סמ"ר עידו ברוך ז"ל

    קובי פינקלר 2 Comment on הותר לפרסום: הלוחם שנהרג סמוך לשבי שומרון – סמ"ר עידו ברוך ז"ל

    דובר צה"ל מתיר כעת לפרסם כי סמל-ראשון עידו ברוך הי"ד, בן 21 מגדרה, הוא הלוחם שנהרג בפיגוע סמוך לשבי שומרון | ראש הממשלה לשעבר נתניהו וראש ממשלת המעבר לפי שיגרו הודעות תנחומים

    12:53
    19.05.24
    רחל פסטג No Comments on לאפשר במקום להשתדל: רחל בולטון במסר עוצמתי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל מתיר כעת לפרסם כי סמל-ראשון עידו ברוך ז"ל הוא הלוחם שנהרג בפיגוע סמוך לשבי שומרון. סמל-ראשון עידו ברוך ז"ל בן 21 מגדרה, לוחם בסיירת גבעתי. דובר צה"ל מסר כי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

    לפני שעות ספורות דווח כי לוחם צה"ל נהרג מוקדם יותר היום (שלישי), בפיגוע ירי סמוך ליישוב שבי שומרון, במהלכו מחבלים ירו מרכב לעבר לוחמי צה"ל שביצעו פעילות מבצעית לאבטחת האזור ולהגנת התושבים.

    כוחות צה"ל פתחו במצוד אחר המחבלים. הודעה נמסרה למשפחת הלוחם. דובר צה"ל מסר כי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

    שר הביטחון בני גנץ אמר: "מבקש לשלוח את תנחומיי למשפחתו של לוחם צה"ל שנפל היום בפיגוע בשומרון. המרדף נמשך בשעות אלו. נשים את ידינו על המחבל ועל מי שסייע לו. הפעולות מול הטרור יימשכו ויתעצמו על מנת לתת ביטחון לאזרחי ישראל".

    צה"ל פרסם את ממצאי התחקיר הראשוני מהפיגוע סמוך לשבי שומרון היום בצהריים. לפי התחקיר האירוע מתרחש לאחר השעה 12 בצומת גנות, צמוד ליישוב שבי שומרון, כאשר מרכב חולף שנסע במהירות נורו מספר כדורים מנשק אוטומטי של 9 מ״מ, על עמדה צבאית של לוחמי סיירת גבעתי.

    בצה"ל מדגישים שלא בוצע ירי לעבר אזרחים או לכיוון רכבים אזרחיים שהיו במרחב ומדובר כאמור בשער האחורי של היישוב שבי שומרון.

    יצויין כי לאחרונה תוגברו הכוחות בשני גדודים ועוד 6 פלוגות לקראת חגי תשרי, כשגם ביום ראשון נוספה פלגה מיחידת מגלן ממפקדת היחידה, אחרי הרבה פעולות של סיכולים משמעותיים, גם בג׳נין וגם בשכם, נגד ארגון גוב האריות.

    ראש הממשלה יאיר לפיד: "יום חג שהפך ליום עצוב וכואב. בצער וכאב קיבלתי את ההודעה על מותו של לוחם סיירת גבעתי, סמ"ר עידו ברוך שנפל בעת מילוי תפקידו, בפיגוע ירי שבוצע בידי מחבל נתעב".

    "בשמי ובשם ממשלת ישראל אני שולח ניחומים חמים למשפחתו וחבריו לחטיבה. המילים אינן יכולות להביע את הצער והכאב הגדול. לא נעצור עד שנשים את ידינו על הרוצחים. יהי זכרו ברוך".

    נשיא המדינה לפיגוע שאירע הבוקר סמוך ליישוב שבי שומרון: ״משתתף באבל הכבד של משפחתו של לוחם סיירת גבעתי, סמל-ראשון עידו ברוך ז״ל, שנפל בפיגוע קשה סמוך ליישוב שבי שומרון. נמשיך להיאבק בטרור ללא פשרות. מחזק את כוחות הביטחון וסומך עליהם ומייחל לימים שקטים יותר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה היה רצח ידוע מראש אני אמרתי את זה כבר יום לפני.

      דמו של הלוחם על ידיו של יוסי דגן ושל כל המשתתפים, שמראש ידעו שהם באים לייצר פרובוקציה.

      חייל שכבר לא ישוב לחגוג, שכבר לא יזכה לחזור לשבת, לשבת בסוכה עם המשפחה.
      חייל שסגר חג בבסיס לעולמים.

      חייל ולוחם
      שנשאר לדאוג לנו המתנחלים וחייו ומותו בוזו.
      ראינו מה קרה בצילומים הקודמים, כשיוסי שכב מפוחד עם אקדח בידיו, מסתתר מאחורי רכב עם עוד ילדים…. ילדים בסיכון שההורים שלהם סיכנו אותם ואת חיילינו לשווא.

      אנחנו המתנחלים יודעים שאסור לנו ללכת ברגל בדרכים, או אפילו לעצור את הרכב ובמקרה של תאונה מחוייבים להגיע לשער של ישוב או לחלופין למחסום.
      לפעמים זה נגמר במקרה של שוד וגניבת רכב ולפעמים בחיים.

      מקומם אותי בכל פעם לראות כמה זילות יש לחיי אדם אל מול הצורך הבן גבירי להתסיס ולהבעיר את איו"ש….

      למדינה אין כלים למנוע זאת???
      מה ההבדל בין מתנחלים שבוחרים להסתובב עם ילדים במופגן כבשר תותחים לבין חמאסניקים שיורים כשהם ליד ילדים?

      שלנו יש צבא מוסרי שלא יפתח באש לעברם של מבוגרים עם ילדים?

      בפעם הבאה כשמצרפים להם חיילים, שיצרפו גם שופט לחוק ילדים ונוער, או שישאירו את הילדים בבית או שעו"סיות יקחו את ילדיהם לבית קלט.
      חיים הן לא הפקר!